Oferty pracy

Specjalista ds. Obrotu Nieruchomościami – Rynek Nieruchomości Luksusowych

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa klienta w zakresie obrotu nieruchomościami,
  • Pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości,
  • Przedstawianie klientom jak najszerszej oferty mogącej spełnić ich oczekiwania,
  • Utrzymywanie systematycznego kontaktu z klientami, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji,
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego,
  • Silnej motywacji do pracy i realizacji celów,
  • Wysokich zdolności interpersonalnych,
  • Umiejętności budowania relacji z Klientami,
  • Przedsiębiorczości, ambicji, przebojowości,
  • Prowadzenia lub gotowości do założenia własnej działalności gospodarczej,
  • Samodzielności, umiejętności podejmowania decyzji, zdolności negocjacyjnych,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Dyspozycyjności i zaangażowania.

Oferujemy:

  • W pełni wyposażone miejsce pracy – osobiste narzędzia,
  • Bardzo atrakcyjny i konkurencyjny system wynagrodzenia,
  • Rozbudowany system motywacyjny, bonusy finansowe,
  • Efektywny model pracy zapewniający stabilne, wysokie zarobki,
  • Zaawansowany i funkcjonalny system informatyczny on-line organizujący i wspierający obsługę klientów, umożliwiający zdalną pracę z dowolnego miejsca. Dostęp do nowoczesnych technologii wspierających profesjonalną sprzedaż.
  • Stabilizację i motywację, wewnętrzne specjalistyczne szkolenia,
  • Usługi profesjonalnego fotografa,
  • Najlepsze metody promocji nieruchomości wykorzystujące nowoczesne technologie: wirtualne wizyty, filmy nagrywane dronem itd.
  • Możliwość budowania własnego zespołu agentów,
  • Dużą samodzielność i elastyczny czas pracy,
  • Pracę w zespole profesjonalistów, osób otwartych na współpracę i wymianę wiedzy oraz doświadczeń, przyjazną atmosferę pracy – TEAM WORK,
  • Cykliczne szkolenia, treningi, wsparcie doświadczonych doradców i opiekę kadry menadżerskiej,
  • Możliwość stałego rozwoju zawodowego, zdobywania doświadczenia.

 

Specjalista ds. Obrotu Nieruchomościami – Rynek nieruchomości komercyjnych / Rynek nieruchomości gruntowych

Obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa klienta w zakresie obrotu nieruchomościami,
  • Pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości,
  • Przedstawianie klientom jak najszerszej oferty mogącej spełnić ich oczekiwania,
  • Utrzymywanie systematycznego kontaktu z klientami, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji,
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego,
  • Silnej motywacji do pracy i realizacji celów,
  • Wysokich zdolności interpersonalnych,
  • Umiejętności budowania relacji z Klientami,
  • Przedsiębiorczości, ambicji, przebojowości,
  • Prowadzenia lub gotowości do założenia własnej działalności gospodarczej,
  • Samodzielności, umiejętności podejmowania decyzji, zdolności negocjacyjnych,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Dyspozycyjności i zaangażowania.

Oferujemy:

  • W pełni wyposażone miejsce pracy – osobiste narzędzia,
  • Bardzo atrakcyjny i konkurencyjny system wynagrodzenia,
  • Rozbudowany system motywacyjny, bonusy finansowe,
  • Efektywny model pracy zapewniający stabilne, wysokie zarobki,
  • Zaawansowany i funkcjonalny system informatyczny on-line organizujący i wspierający obsługę klientów, umożliwiający zdalną pracę z dowolnego miejsca. Dostęp do nowoczesnych technologii wspierających profesjonalną sprzedaż.
  • Stabilizację i motywację, wewnętrzne specjalistyczne szkolenia,
  • Usługi profesjonalnego fotografa,
  • Najlepsze metody promocji nieruchomości wykorzystujące nowoczesne technologie: wirtualne wizyty, filmy nagrywane dronem itd.
  • Możliwość budowania własnego zespołu agentów,
  • Dużą samodzielność i elastyczny czas pracy,
  • Pracę w zespole profesjonalistów, osób otwartych na współpracę i wymianę wiedzy oraz doświadczeń, przyjazną atmosferę pracy – TEAM WORK,
  • Cykliczne szkolenia, treningi, wsparcie doświadczonych doradców i opiekę kadry menadżerskiej,
  • Możliwość stałego rozwoju zawodowego, zdobywania doświadczenia.

 

CHĘĆ DO PRACY – TO PODSTAWA SUKCESU TWOJEGO I FIRMY!!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym
adres e-mail: biuro@crystalhouse.pl

 

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883).

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.


Zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego

Crystal House S.A.

+48 22 856 78 60
biuro@crystalhouse.pl